Afscheid Marja Eijken

Na 37 zangjaren en 25 jaar koor-coördinator/manager te zijn geweest, heeft Marja Eijken afscheid genomen van Brabant Koor. Marja was een begrip voor Brabant Koor. Ze had aan het koor meer dan een dagtaak. Ze was er altijd mee bezig. Organiserend, oplossend, coördinerend en altijd maar weer bedenkend wat het beste was voor het koor.
Zij ging op pad om concerten te organiseren, koorleden audities te laten doen, locaties regelen voor repetities. Zorgen dat alles klopten. Bij piano-, orkest-, en generale repetities zorgen dat alles goed beschreven was in de overzichten voor de zangers, kooropstellingen…. Wat een werk en een verantwoordelijkheid had ze. Daarbij was ze vriendelijk en rechtvaardig. Het koor heeft tijdens haar laatste concert op passende wijze afscheid genomen.
Dank aan Marja voor alles wat ze voor Brabant Koor heeft gedaan!