Workshop Carmina Burana

Workshop Stichting Maestro i.s.m. Brabant Koor

Geniet van elk moment dat geluk brengt. Deze boodschap vormt het centrale thema van de ‘Carmina Burana’, een muzikaal meesterwerk van de hand van componist Carl Orff. Laat je meevoeren met ‘O Fortuna’ en andere stukken. Brabant Koor organiseert in samenwerking met Stichting Maestro deze inspirerende workshop. Zing mee onder leiding van dirigent Louis Buskens en pianist Ben Martin Weijand en dompel je onder in het verhaal achter dit imposante stuk.

Wanneer:      Vrijdag 10 februari 2023

Tijd:                  19.30u tot 22.00u

Locatie :          Theater De Schalm, Trappistinnentuin 77 Berkel Enschot (Kerkzaal)

Kosten:           €17.50 (Korting voor Korenkaart koren Stichting Maestro)

(Nog) geen zanger van Brabant Koor: Meld je hier aan voor de workshop: AANMELDEN

Zangers van Brabant Koor kunnen zich aanmelden via Mijn BK.

Na inschrijving en betaling ontvang je van ons de digitale partituur. Bereid je partij goed voor zodat we lekker kunnen gaan zingen.

Ben je na deze workshop zo enthousiast dat je dit prachtige werk een keer wilt uitvoeren met een groot koor en orkest? Meld je dan nu aan als zanger bij Brabant Koor en auditeer voor het concert van 23 april 2023. De audities zijn 7 en 10 maart 2023 in Tilburg.