De stichting vrienden van Brabant Koor

De stichting ‘Vrienden van Brabant Koor’ is sinds de oprichting op 23 augustus 2004 actief voor de promotie van Brabant Koor en heeft het koor zien uitgroeien tot een van de meest vooraanstaande en innovatieve concertkoren van Nederland. Een positieve ontwikkeling waardoor de belangstelling voor Brabant Koor is toegenomen en de stichting steeds meer Vrienden heeft mogen verwelkomen.

De Stichting Vrienden van Brabant Koor wil een actieve bijdrage leveren aan het voortbestaan en de ontwikkeling van Brabant Koor. Voorop staat het organiseren van activiteiten die de aantrekkingskracht en het imago van Brabant Koor versterken.

Uiteraard heeft het werven van financiële middelen hierbij een hoge prioriteit.

AMBASSADEURS

Door de Stichting is naast het bestuur ook een groep Ambassadeurs gevormd  die op vrijwillige basis de activiteiten en de organisatie van Brabant Koor ondersteunen.

Dit met als doel om educatieve en muzikale uitdagingen, zoals de uitvoering van grote koorwerken, mogelijk te maken en de belangstelling daarvoor te stimuleren.

Ben je benieuwd wat jij, vanuit jouw kracht en kunde, als ambassadeur voor Brabant Koor zou kunnen betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie.

WORD VRIEND VAN BRABANT KOOR

Vriend

Voor €30,- per jaar ben je Vriend van Brabant Koor. Vriend worden kan heel eenvoudig door op de link ‘Ik wil Vriend worden’ te klikken en vervolgens het digitale aanmeldingsformulier  in te vullen. De aanmelding wordt vervolgens via de website van Brabant Koor doorgestuurd naar vrienden@brabantkoor.nl

Vriendenvoordeel

* Minimaal twee keer per jaar een nieuwsbrief van de Vrienden van Brabant Koor

* Een tijdige aankondiging van alle concerten van Brabant Koor.

* Korting op concerten die door het Brabant Koor worden georganiseerd

* Gratis deelname aan de jaarlijkse meezingdag

Word Vriend!

Draag jij BK ook een warm hart toe?

Voor €30,- per jaar steun je de mooiste concerten en educatieve projecten!

renders_fotografie_BrabantKoor-1