De vrienden

De stichting ‘Vrienden van Brabant Koor’ is sinds de oprichting op 23 augustus 2004 actief voor de promotie van Brabant Koor. De Vriendenstichting heeft Brabant Koor zien uitgroeien tot een van de meest vooraanstaande en innovatieve concertkoren van Nederland. Een positieve ontwikkeling waardoor de belangstelling voor Brabant Koor is toegenomen en de stichting steeds meer Vrienden heeft mogen verwelkomen!

De Vrienden van Brabant Koor wil een actieve bijdrage leveren aan het voortbestaan en de ontwikkeling van Brabant Koor. Voorop staat het organiseren van activiteiten die de aantrekkingskracht en het imago van Brabant Koor versterken. Uiteraard heeft het werven van financiële middelen een hoge prioriteit. Mede uit deze middelen worden muzikale initiatieven zoals masterclasses, zangworkshops, compositiewedstrijden, dirigentencursussen, CD-opnamen en andere projecten bekostigd. Dankzij deze vormen van educatie en muzikale uitdagingen kan het koor het publiek blijven verrassen met uitvoeringen van hoogstaande kwaliteit.

Voor €30,- per jaar ben je Vriend van Brabant Koor. Vriend worden kan heel eenvoudig door op de link te klikken, vervolgens het aanmeldingsformulier te printen, in te vullen en ondertekend verzenden naar vrienden@brabantkoor.nl

Je kunt Brabant Koor ook steunen door een periodieke schenking te doen. Klik daarvoor op de link: Periodieke Schenking.

Wil je Brabant Koor op een andere manier financieel steunen, dan vind je meer informatie bij Culturele ANBI.

Vriendenvoordeel

• Je ontvangt minimaal twee keer per jaar een nieuwsbrief vanuit de Vrienden over Brabant Koor.
  • Elk seizoen een uitnodiging voor het bijwonen van een openbare koorrepetitie en zo mogelijk een generale repetitie met orkest.
  • Een tijdige aankondiging van alle concerten van Brabant Koor.

Word Vriend!

Draag jij BK ook een warm hart toe?

Voor €30,- per jaar steun je de mooiste concerten en educatieve projecten!

renders_fotografie_BrabantKoor-1