Samenwerken

Van barokmuziek tot composities die net droog zijn: Brabant Koor zingt het allemaal! Het koor voert de meest uiteenlopende stukken uit: van oratoria, missen, religieuze en wereldlijke werken, tot (kinder)opera en voor koor en orkest gearrangeerde populaire muziek. Brabant Koor heeft dan ook vele partners. Of het nu gaat om samenwerking met een symfonieorkest, televisieproducent of band, met zijn veelzijdige projectzangers weet Brabant Koor altijd de juiste match te vinden voor de perfecte uitvoering.

Nieuwe wegen bewandelen

Samenwerken gaat ook over het leggen van de juiste verbindingen. Brabant Koor staat met zijn voeten in de samenleving en bewandelt steeds nieuwe wegen. Gedreven door de ideeën, jarenlange ervaring en het onuitputtelijke enthousiasme van dirigent Louis Buskens en repetitor Ben Martin Weijand. Dat leidt tot nieuwe concerten, masterclasses, zangworkshops, compositiewedstrijden, dirigentencursussen of educatiepakketten. Met steun van de projectzangers, waaronder veel professioneel geschoolde zangers die elk hun eigen expertise meebrengen.

De zakelijk leider van Brabant Koor denkt graag mee over nieuwe initiatieven en wensen. Of het nu gaat om een symfonisch concert of een kleine bezetting voor een CD-opname, Brabant Koor is de juiste partner!

Brabant Koor boeken

Op zoek naar een koor dat alles aankan?

De zakelijk leider informeert je graag over de mogelijkheden.